Matförgiftning?

Middagen igår var så underbart god!
Åh vad jag tycker om Gyu Kaku.
Dit måste ni gå!

Efteråt drog vi oss hemåt, men hoppade in på en bar för ett par drinkar.
Sen fick vi för oss att köpa massa öl  & jag köpte en flaska vodka (?) på en butik som vi sedan släpade hem.
Tidningen ELLE köpte jag också för den ligger här bredvid mig i soffan.
Bra gjort av mig.
Nu har jag något att läsa senare idag.

Hur som helst, jag fick svettattacker inatt & var helt säker på att jag fått maginfluensa.
Det var inte roligt. Men vi tror att det var matförgiftning eller något. Jag mådde nämligen lite illa av en såndär nöt&frukt-bar, som man äter som mellis. Den var lite konstig med chili & aprikos & nötter & blåbär.. Jamen ni hör ju vilken sjukt konstig mix. Och jag som inte är så vidare förtjust i dessa saker, mådde inte toppen efteråt..

Jag mår iallafall bra nu & har precis fått i mig en smörgås.
Tur är ju det för idag har jag ett hemligt uppdrag jag ska utföra.
Nästa helg är det våran första bröllopsdag(!!) och två dagar efter är det Andrews födelsedag.
Så jag smider planer & har lite att fixa med.
Åh detta kommer bli bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0