Segast i stan

Det kan vara jag.
Kollade på lite för rika hemmafruar tills jag nästan somnade i soffan igår.
Uppskattade mitt liv lite mer & insåg att somliga människor värderar & lägger energin på lite fel saker (i mina ögon).
Kanske är det därför jag inte kan bli 100% kompis med detta landet. Eller framförallt New York.
Jag tycker allt är mycket bättre nu & jag vill inte flytta någon annan stans, för jag trivs så mycket mer nu, men alla dessa rika, ytliga, människor som omger mig emellanåt, gör att jag vill pysa iväg på momangen.
Men det är ju bara att skaka av sig & inte bry sig.
Det är deras liv & inte mitt.

Mitt liv idag består av jobb med en sjuk liten bebis. Eller, hon är på bättringsvägen. HALLELUJA!
En is-storm (!?)  som jag välla in över Manhattan & ja.
Det var allt.
Trivsam onsdag må jag säga.

Kommentarer
Postat av: pappa

En öl tillsammans med pendlargänget, är inte fel!

Det blir min onsdags kväll.

Hoppas att din/er blir lika bra.

Kramar i massor

Pappa

2011-02-02 @ 17:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0