Dålig film

Vi har ätit parmesandoppad kyckling som man bakar i ugnen & kollat action-filmer.
Bland annat RED, med Bruce Willis & den var KASS!
Herregud vilken förutsägbar, tråkig & ja.. dålig, film.
Så jag målade naglarna, klippte tånaglarna & sminkade mig.
Mm så dålig var den.
Jag passade till och med på att slänga in en tvätt & bädda sängen.
Tur som är, är den över & förbi i mitt liv, så nu kan jag spela musik, läsa nya Vouge & börja fixa iordning inför kvällen.

Här kommer mitt första matrecept EVER tror jag!

Strimla färska kycklingfileer (ungefär långfinger-storlek)
Vispa upp två ägg
Häll ströbröd & färsk parmesanost (finriven) i en djuptalrik & blanda runt
Doppa kycklingen i ägg
Rulla sedan & täck kycklingen i ströbröd & parmesan.
Lägg på en plåt & pensla med lite smält smör
Baka i ugnen på 250 grader tills dom är gyllenbruna & krispiga (ca 25 minuter)

Klaaaaaart!
Hur gott som helst & enkelt!

Till detta äter man spagetti & pastasås.
Jag toppar med mycket svartpeppar & lite extra parmesan när det ligger på tallriken.
Mhmmhmhmm..

Kommentarer
Postat av: mor

Nu blev jag riktigt imponerad, min dotter är såå duktig! Kram;-)

2011-01-30 @ 09:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0