Hej 2011

Hoppas att ni hade ett fabolous Nyårsfirande!
Jag somnade nästan i soffan klockan 11 efter megagod middag & lyckades hålla mig vaken för puss & champagne tackvare hyperaktiv man.
Så nu börjar vi ett nytt år tillsammans.
Hoppas detta kommer bli lika fantastiskt som det förra!

En väska har än så länge dykt upp & förgyllt mitt liv.
Andrew hade massa saker där i & jag hade, till min extrema lycka, mina Doc Martens där!
Jag hade någon slags segerdans som pågick ett tag efter upptäckten.
Turligt nog fanns också min "Pippi-kofta" som jag fick av lillasyster, några par jeans & en & annan hoodie.
Väskan var helt trasig, antar att det gått igenom en hel del, så det var bara att slänga den (Sorry mamma & Pappa!)
Just nu sitter jag & stirrar på statusen på dom andra väskorna.
Jag tror att min har kommit till flygplatsen, men vet inte om den kommer levereras idag..
HOPPAS HOPPAS HOPPAS!

Kommentarer
Postat av: AnnaMalin

Ville bara kika in och säga Gott Nytt År till dig! :-)



Kram!

2011-01-01 @ 17:59:43
URL: http://annamalinsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0