Hej helgen!

Denna arbetsveckan avslutades med en hemfärd i monsunen som gud glömde.
Herreminjeeeeee vad jag trampade & blev piskad i ansiktet av små regn-nålar samtidigt som jag stod stilla eftersom vindhelvetet bestämde sig för att ta i för kung & fosterland & jaaaaaaaaaaaaaaa jag blev arg & är fortfarande lite arg.
Här hjälpte inte några skruvar & muttrar som den snälla cykelkillen pillade dit förra fredagen.
Nej detta var ren överlevnadsträning där min kropp var mitt enda verktyg..
Okej. Jag överdriver.
Men jävligt var det.
Fy fan. Vinden här är hemskt mycket värre än vad jag någonsin varit med om altså.

Okej. Nog om vädret.
Och nog med svordomar.
Nu har jag helg!
Har lagat en pastarätt som vi ska smarra i oss & en film ska vi avverka också.

Hejsvej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0