Länge sen

Nu får det bli lite skärpning här i bloggen.
Jag måste peta in lite mer roligheter istället för jobb, hund & privatliv.
Det har blivit lite för många, detta åt jag till frukost, sen handlade jag & sen åkte jag hem, ungefär.
Nu får det bli ordning & reda!

Ska aktivt skissa ner allt jag tycker om att göra i denna staden under dagen som går, så jag kan fullkomligt bombardera er dom kommande dagarna.
Håll utkik.

Ps. jag kommer fortfarande skriva mina mindre roliga inlägg också för att liksom jämna ut det hela & inte fullkomligt totalchocka cyberspace med min abrupta vändning Ds.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag håller utkik!!

2011-05-24 @ 17:33:19
URL: http://gingertea.blogg.se/
Postat av: jen

Åh, toppen!

Kan behöva alla små guldvärda tips från en boende i NY! =)

Nu har jag iaf precis bokat hotellet! Ligger nära Broadway ungefär. Är det smartast att ta taxi från flygplatsen?

2011-05-25 @ 07:56:00
URL: http://www.misshart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0