Klipper & klistrar

Nu är mina tänder skinande vita & rena.
Så skönt!
Åkte hem direkt efter tandläkarbesöket eftersom lillkorven har bökat runt så mycket idag att jag är lätt illamående.
Han börjar verkligen röra sig uppåt över naveln, vilket är lite obehagligt eftersom det är helt nytt. (Antar jag..)
Jag vänjer mig nog snart!

Väl hemma pysslade jag på mina bebisböcker.
Skriver så mycket det bara går varje månad eller när något nytt händer, klipper & klistrar foton så dom passar i fina små pappers-ramar att ha bredvid texten.
Vill göra så fint jag kan så lillkorv kan titta igenom böckerna när han är äldre & ha massor att läsa & bilder på hela resan.

Jag har alltid älskat "Min första bok".
Vet inte hur många gånger jag & min syster suttit & läst igenom våra böcker.
Så det är väldigt roligt att nu sitta & skriva i min egen bebis bok :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0