Kulan

Ibland skrämmer det mig en aning att magen kommer växa ännu mer.
Som idag tillexempel.
Känns som att jag snart spricker.

Lillkorven har börjat kura ihop sig till en boll & lägga sig på valfri sida av magen så man ser en bula. Det är så obekvämt för skinnet liksom pressas ut helt plötsligt på vänster eller höger sida.
Fast lustigt är det hur jag kan försiktigt trycka lite så korven rätar ut sig igen :)
Och när han rätar ut sig gäller det att ha en toalett på 2mm avstånd. Annars blir det kiss i brallan


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Haha, kiss i brallan! Kul, fast ändå inte, det kan jag förstå när det trycker på. :)

Snälla Jenny, kan du tala om för mej vart din mamma jobbar? Jag känner sååå väl igen henne! Har tänkt på detta varenda gång jag är i här o kikar (=dagligen) sen du la ut bilden med dej och dina föräldrar. Jag blir snart tokig om jag inte kommer på det! :P

2011-11-03 @ 13:31:01
URL: http://lurvaandthecity.blogg.se/
Postat av: pappa

Karlstad CCC

2011-11-03 @ 19:50:54
Postat av: Magdalena

Jaaa! Men då såg jag henne när vi hade personalfest ju! Tack för infon! (Höll på att bli tokig som sagt...)

2011-11-03 @ 23:34:28
URL: http://lurvaandthecity.blogg.se/
Postat av: Jenny

Magdalena & Pappi - Vilken tur att ni redde ut detta när jag inte kunnat svara på kommentarer, haha :)

2011-11-04 @ 20:20:09
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0