Om 10 dagar..

.. fyller pappa & Mally år!
Tänk vad lustigt att dom har samma födelsedag.
Därför tror jag stenhårt på att lillkorven kommer kika ut samma dag som Andrews andra hund Bella fyller år.
6 Mars.
Hoppas på det!
Det låter som ett fint datum :)

Just nu äter jag flingor med mjölk & banan, äggen står på spisen & kokar, jag läser lite bloggar & kollar upp midwifes/doulas samt förlossnings-kurser.
Jag är så fast besluten vid att trycka ut denna ungen utan någon epidural, medicin osv.
Vi får se hur det går. Men det är en önskan!

Är det någon som läser här som har fött med enbart lustgas?

Kommentarer
Postat av: mammi

Ja, här är jag, Jonas med epidural, du med bara lustgas och Frida med bäckenbotten bedövning och Fredrik kommer jag inte ihåg:-)

2011-11-08 @ 13:49:06
Postat av: Pappsen

Jag har provat lustgas ;)

Det var roligt (tyckte alla andra i rummet).

2011-11-08 @ 16:40:11
Postat av: Fatima

Jajjemen, men det vet du ju redan. Fråga vad du vill!

2011-11-08 @ 18:19:27
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Jenny

Mammi - Men du har ju gjort allt! Haha :)



Pappsen - Jag hoppas dom har lustgas här!



Fatima - Åh jag vet! Du är min idol just nu!

2011-11-09 @ 12:58:07
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0