Ost!

Jag har mozzarella-ost-stav-dille!
Måste packa ner 2 st i väskan varje dag.
Lillkorv kommer vara så stark av allt kalcium jag äter. Ost, yogurt & mjölk vaaarje dag.
Vill ofta gärna äta flingor till middag men tar mig i kragen för att vara snäll mot Andrew :)

Saker jag fortfarande inte kan äta är: Ris, kaffe, peanut butter & för sockriga saker. Mår illa & sover dåligt om jag äter godis/choklad osv. Vet ej varför.
Ibland vill jag äta något efter maten bara för att Andrew gör det & sen ångrar jag mig eftersom det inte alls smakade bra.

Kyckling-hatet har dock nästan släppt helt! Så väldigt skönt är det.

Och nachos & hot&sour soup vill jag äta varje dag.

Slut på matprat!


Kommentarer
Postat av: mammi

2011-11-14 @ 23:16:02
Postat av: Anonym

Varför har du semester nu?

2011-11-14 @ 23:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0