Tomat!

Jag har fått tomat-dille.
Jag har ätit så mycket tomat dom senaste dagarna att det inte är klokt!
Igår fick jag för mig att beställa en sallad till lunch.
Killen bakom disken som hjälpte mig såg ganska förvånad ut när jag bad om "Lite gurka, lite ägg, lite bacon, lite parmesan & 4 skopor tomat". Haha.

I lördags när vi åt hemmagjorda hamburgare, la jag en tomatskiva där jag skulle bita, så jag fick en hel skiva i munnen varje gång jag tog en tugga.

Galet.
Mina cravings är aldrig milda kan jag berätta för er.
Dom kommer med full kraft & jag bara måste ha!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har oxå dille på tomat! Tomatsallad med vinegrett är det bästa som finns :)

Roligt att vi är två ;)

Puss

2011-10-19 @ 17:22:11
Postat av: Jenny

Hanna - Jasså? Vad lustigt :)

2011-10-20 @ 13:08:47
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0