Yxi kaxe kolme

Gissa vart jag är? Finland såklart. Här ska jag sitta i flera timmar med nackspärr & tugga skinkfralla. Antagligen kommer jag köpa mig en till så jag kan njuta på flyget av Svensk/finländsk skinka & fralla med smör. Tänk vad sjukt att riktigt smör inte finns i USA. Inget bregott där inte. Jag kan ju säga att jag åt min beskärda del av mackor på denna resa. Jaa ni.. Vad mer har jag att säga? Inte så mycket tror jag. Allt känns så vemodigt & ledsamt just nu. Det gör det alltid när man säger hejdå, även om det bara är för en liten stund. Dt skulle inte vara så tokigt att ha familjen lite närmre. Avundas alla som bara har några timmars bilresa till sina kära. Det vore det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0