Bättringsvägen

Jag vet inte riktigt vad som hände igår i kroppen.
Feberfrossa hela dagen & riktigt starka krämpor i mina nedre regioner.
Var helt övertygad om att det var sammandragningar, vilket det givetvis kan ha varit, men dom kom bara någon gång i timmen under hela natten & förmiddagen & nu är dom helt borta.
Tur det!
Jag vill att min lilla bulle ska bakas klart!

Och idag mår jag så väldigt mycket bättre att jag nästan är lite chockad.

Det blir iallafall inget jobb utan en återhämtningsdag & inte många knop gjorda så kroppen får vila upp sig ordentligt.

Börjar bli väldigt sugen på att tvätta bebiskläder & organisera, men tänkte hålla mig i 2 veckor till så jag har något att göra när jag slutar jobba.
Vi får se om jag kan hålla mig.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0