Planera planera planera

Det är mycket som pågår i detta hem just nu!
Att fixa & greja inför bebis tar lite tid & dessutom har vi ett annat stort "projekt" på G.
Är himla glad att jag kommer kunna berätta för er vad det är snart!
Här inne skriver jag alltid vad jag vill & när jag inte "får" berätta något, så vill jag bara skriva om det hela tiden.
Kan liksom inte tänka på något annat att skriva om.
Lustigt vad orden - Du får inte, gör att man så väldigt gärna vill göra/säga det förbjudna.

Det blev en liten cliffhanger såhär på Torsdagsmorgonen.
Hoho :)

Snart är det helg hörrni!
Uh så skööönt

Kommentarer
Postat av: Martina

Oj vad nyfiken jag blev nu! :) Det ska bli skoj att höra vad det är ;)

2012-01-05 @ 13:44:46
URL: http://martinalouise.wordpress.com
Postat av: Malin

Ja hon är en riktig liten sötnos min Melissa :)



Ja men precis, och ditt är ju inte onyttigt.. det var mina cravings! önskade jag hade fått det på typ apelsiner eller nått, men nej självklart inte.. haha.



åh, jag känner inte ens dig men nu vart jag med nyfiken! :)

2012-01-05 @ 14:19:58
URL: http://maladiesjournal.blogg.se/
Postat av: Papput

Jag undrar vad det kan vara ;))

Du är så duktig som kan hålla på det (nästan).

Kramar i massor

2012-01-05 @ 16:04:07
Postat av: elin ♥ Gravid ♥

Jag hoppas åh vad jag hoppas!:)

idag har varit en riktigt tung dag. Bara gråter :D haha

Så Hans ska få skämma bort mig o laga lite god mat :)



hur mår du? :)



kram

2012-01-05 @ 17:45:18
URL: http://flieo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0