Bebismys

Jag & August hälsade på fina vänner idag.
De fick en bebis för 5 veckor sedan & jag blev alldeles varm i hela hjärtat när det lilla knytet knorrade & vevade med sina mini-armar.
Så fin & så liten. Kan inte fatta att August faktiskt var hälften så stor när han föddes!? Galet.
På tal om August! Han var mest intresserad av vännernas pampiga julgran så nu har jag bestämt att vi får skippa gran i år, hehe.
Det blev ganska svettigt att hålla honom ifrån dom fina, glittriga kulorna ;)
 
Nu ska jag äta bananglass med hallon & vila medan lillkorven sover en sväng.
Det är tur att Andrew kommer hem imorgon för nu är det inte mycket energi kvar i denna maman!
 
Måste även gosa lite med denna lurvisen så han får lite uppmärksamhet innan terroristen är uppe igen ;)
 


 
 
Dom är så söta ihop, August & Mally. Äntligen har dom börjat "leka" lite.
Fast på bilderna ser det ut som Mally är otroligt trött på lille herrn ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, älskar Mallys min på andra bilden! :D

Hm, vi hade ju tänkt ha gran i år men det kanske inte är så smart med en vild 1-åring i familjen :)

Svar: Eller hur? ;) Altså.. det beror nog på barnet. August är så nyfiken & kryper iväg snabbt snabbt dit han inte får om vi vänder ryggen till. Inte värt att riskera ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-30 @ 10:07:09
URL: http://www.idathemonster.blogg.se
Postat av: Min kamp mot cancer

Hundar och bebisar är något som går så otroligt bra ihop på bild!

Svar: Ja eller hur? :)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-30 @ 17:13:03
URL: http://kampenmotcancer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0