Dagens bästa

Det kom ett väldigt fint paket addreserat till mig, stämplat från Sverige idag.
Världens finaste Hanna & hennes lilla Melker hade knåpat ihop världens bästa grejer till August
Så otroligt tacksam är jag
 
 
Foton från min & August Sverige-resa i Juni.
Det var första gången August & Melker träffade varandra <3
 

En Halloween dregglis & en vikinga dregglis. Pefekt! :)
 
 
En himla rolig bok. Älskar böcker. Vill ha en miljon ungefär!

 
Och en bullebody! Dog lite av lycka.
Jag har drömt om att August ska äga en sådan sedan jag såg den för första gången.
Alla borde äga en sådan. Så FIN!
 
Tack älskade, underbara vän!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Vad härligt, precis i rättan tid, en vän betyder så mycket.

Svar: Verkligen!
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-03 @ 23:50:01
Postat av: Hanna Melkers mamma

Åhhhh vilket fint blogginlägg!!! tack snälla!
Så himla roligt att det var så uppskattat!
Saknar dig så mycket <3

Svar: Altså det var verkligen finaste paketet hjärtat! TACK!Saknar dig så otroligt mycket! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-04 @ 08:42:50
Postat av: Nathalie

Så underbart paket du fått! Förstår att det är oerhört uppskattat.
Åhh den bodyn är så fint! Har också suktat efter en, kanske man ska ta och köpa den nu.
Kram!

Svar: Jaa jag blev så glad! :) Kram!
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-04 @ 09:16:12
URL: http://nathalier.blogg.se
Postat av: Marléne - mamma till Nova och Noel

Vilken härlig blogg du har! Så rolig att läsa =)
Älskar verkligen också bullbodyn. Hur söt som helst!
Ha det fint!

Svar: Tack vad snällt av dig! :) Ha det bra du med!
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-04 @ 11:02:55
URL: http://noelnovasmamma.blogg.se
Postat av: Hanna

Det är så kul att få paket:) vart köper man den fina bullebodyn?

Svar: Den är från Sobea :)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-04 @ 11:38:05
URL: http://hjn.blogg.se
Postat av: Anna

Jag köpte en bull-body till min systerdotter. Inköpt på Lindex för 1 år sedan! Supersöta! Köpte två i olika strl just för att de är så söta! :)

Svar: Jaa jag vill ha i fler storlekar ;) Man borde ha en i varje storlek, haha.
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-04 @ 19:59:37
Postat av: Maria, Livet med tre

Men så fint paket!
Fina vänner är underbart att ha :-)

Kram på er!!

Svar: Jaa verkligen! Vänner är min största energikälla!KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2012-11-04 @ 22:04:36
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0