Here we go again

August har varit jättegnällig idag.
Liksom gnytt hela tiden & inte varit nöjd med något.
Han har hängt som en liten apa på mig från att vi steg upp, till att jag stoppade om honom & pussade godnatt.
Problemet är magen, fick jag klargjort för mig då vi senare på eftermiddagen bytt måååånga blöjor.
Stackars kraken..
 
Nu håller vi andan här hemma.
Tänk om vi faller tillbaka på ruta ett igen med sömnen?!
 
 
Piggar upp med denna bilden, haha. Vi fastnar sällan sällan på bild tillsammans!
Tänk att jag inte tvekat en sekund sedan dag 1 att Andrew är den jag vill spendera varje dag med, resten av mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

vilken charmig bild! :)

och jobbigt med magvärk, liam har varit lite hård senaste dagarna. hoppas det går över för båda våra små :)

Svar: Dessa små magar altså!
jenny - mammaliv i Nashville

2012-10-23 @ 08:26:13
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Hanna Melkers mamma

haha, du ser verkligen inte alls tveksam ut där ;) fina ni!

2012-10-23 @ 08:43:06
Postat av: Eleonore- Rosa fika-insamlingen

Stackars liten, hoppas magen snart blir bättre! Jättefin bild på er :D

Svar: Bättre idag som tur är! :)Och tack ;) haha
jenny - mammaliv i Nashville

2012-10-23 @ 08:56:30
URL: http://fikamed.wordpress.com
Postat av: Angeliqa

Stackars August, hoppas hans mage blir bättre!

Svar: Det ser bättre ut idag som tur är! Men den där sömnen altså..
jenny - mammaliv i Nashville

2012-10-23 @ 10:04:48
URL: http://sopnedkast.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0