Veckoplanering & pajbak

Denna veckan kommer bli så himlans bra altså!
Imorgon & onsdag ska vi mysa med vänner, torsdag ska vi gå på en ny musik-klass, fredag tar Andrew förhoppningsvis ut en välförtjänt semesterdag så vi kan gå på Pumpkin Patch & Lördag har vi vår House warming party (inflyttningsfest).
Tipptoppvecka!
Jag känner mig på sånt underbart bra humör & inte alls sådär jobbigt rastlös som jag gör ibland när jag går hemma.
Bara glad glad glad :)
 
Allt har varit mycket bättre sen jag fick min lilla egentid i Lördags & vi rensat luften.
Idag har jag yogat medan August sov (i sin egen säng!!) & jag kan verkligen konstatera att jag utvecklats väldigt mycket på sistone. Så roligt!
Jag har även förberett en matpaj som vi ska äta till middag.
Med kyckling & spenat gjorde jag.
Vet inte om Andrew kommer hissa eller dissa, men jag gissar på sistnämnda, haha.
Men när jag känner mig fixig, trixig, glad & sådär så måste jag knåpa ihop nya recept osv.
Sån är jag!
 
Nej, slut på babbel!
Nu ska jag fixa kvällsgröt till lillkorv.
Med hemkokt äppelmos & lite kanel är favoriten
 
Han är så rolig att han alltid har tutten upp&ner. Tokfisen!
 
Hoppas ni har en bra måndagskväll fina ni!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Trees

Vad skönt att du mår bättre :D Det gör så mycket när man har lite saker inbokade i den "annars-rätt-så-enformiga-vardagen"!

Jag gör också äpplemos med kanel till ollie hihi. Nam nam säger hon när hon äter det! :D

Svar: SÖTT! :) August är bara tyst & gapar ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-10-02 @ 01:40:02
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Moa

Tutten upp och ner? :) Supersöt unge!

Svar: Japp. Här gör vi inte som alla andra ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2012-10-02 @ 12:47:41
Postat av: Anna med Ludvig och bullarna

Underbar bild på er skatt! Härligt med en massa höstaktiviteter. Ska bli sååå kul att åka till staterna på torsdag! :) Kram

2012-10-02 @ 21:54:31
URL: http://annatotti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0