Kommentarer
Postat av: Maria, Livet med tre

Stämmer SÅÅÅÅ väl!
Jag har ständigt dåligt samvete för allt jag borde hinna eller orka med. jag tvivlar ibland på mig själv och kan bli livrädd över det faktum att det är jag som ansvarar för att uppfostra mina barn till trygga, ödmjuka och vänliga individer.
Men mina barn ser aldrig det där.. De säger ofta till mig att jag är den bästa mamman i hela världen och att de önskar att alla skulle ha sådan bra mamma.
Det är ju ändå det bästa betyget!!
Och jag väljer att ta dem på orden :-D

PUSS!!

Svar: Det ska du göra! (ta dem på orden altså) Du ÄR väldens bästa mamma till dina barn <3PUSS
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-22 @ 16:10:45
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com
Postat av: emma sofie

Åh vad fint!

Svar: Ja det är verkligen mamma-pepp!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-22 @ 16:39:24
URL: http://frokenemmapemma.blogg.se
Postat av: Malin - Edwins mamma

Tack! De orden behövde verkligen jag idag!

Svar: <3 <3 <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-22 @ 17:01:18
Postat av: Yohannas.se

Ja sålänge man säger förlåt, förklara sina känslor, och säger att barnen har rätt till sina känslor och reaktioner kan inte mkt bli fel i längden tror jag. Det intalar jag mig själv iaf!!

Svar: Verkligen! Det är otroligt viktigt att som mamma kunna be om ursäkt & erkänna sina fel. Det skapar ödmjuka & förstående barn tror jag! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-22 @ 17:29:30
URL: http://maiplunevermind.blogg.se/
Postat av: Annica

Det där dåliga samvetet alltså! Det är nästan konstant. Jag tror jag gör fel i så många lägen, känner mig otillräcklig och om jag har höjt rösten en gång när det var helt onödigt, så vill jag bara lägga mig ner och gråta. Men jag ber om ursäkt och barnen förlåter. Jag säger att jag älskar dem och hoppas att min kärlek ska göra dem till bra människor! Att mitt bästa är tillräckligt bra!

Svar: Såklart du är världens bästa mamma till dina barn! <3Bästa bästa bästa!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-22 @ 21:01:27
URL: http://busarna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0