Hur går det för oss?

Vad fina ni är som frågar hur det går för oss här nu när Andrew är bortrest.
I LOVE YOU!
 
Jag måste säga att det går över förväntan. Puh!
Eftersom August Farmor är här & hjälper till så har jag fått andrum emellanåt vilket är otroligt tacksamt.
Det har funnits tid till ärenden som är himla jobbiga att springa med August & jag har hunnit yoga ett par gånger vilket är ovärderligt för mig.
4 dagar kvar till pappa-Andrew kommer hem!
Visst börjar jag bli trött dock.
Nu har vi försökt att boka in oss på en himla massa skoj hela helgen så dessa dagar ska gå fort!
Vi ska gå på musik-klass både imorgon & lördag & hänga med vänner.
Det ska nog gå detta!
 
Är dock inte särskilt pepp på stormen som ska dra in över Nashville ikväll.
Det är en 10 av 10 på "varnings-skalan" så vi får packa ihop den där berömda "storm-väskan" så vi är beredda!
 
PUSS på er!

Kommentarer
Postat av: Mammor

Usch... Håll i hatten! Det blåser här hemma också ska du veta.

Svar: Vi hade tur även denna gången verkar det som! Det är tornardos runt om oss men inte just här. Hoppas på en lugn natt!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-18 @ 20:26:18
Postat av: Madeleine Hutchinson

Usch för oväder. Hoppas att blåser förbi fort utan skada.

Svar: Ja vi har en himla tur då tornardosen inte drar in över här utan gick i en annan riktining. PUH!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-18 @ 21:00:38
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.se
Postat av: Jennie

Blåser massor här nu hoppas de går bra i blåsten som kommer till er och vad skönt att de går bra där hemma men förstår att Du e trött! kram

Svar: Det är tornardos några mil härifrån men vi verkar klara oss från just det. Hoppas! Puh! Himla otäckt! KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-18 @ 21:02:00
Postat av: Nina

Härligt att höra att det känns bra trots hans långa resa! Det är bra med mycket att göra, då går ju tiden alltid fortare. Men otäckt med storm på gång. Hoppas hoppas den inte blir så allvarlig. Stora kramar till er!

Svar: Ja nu jäklar kommer jag försöka hålla igång de sista dagarna så jag tar mig igenom detta levande! ;) KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-18 @ 21:02:38
URL: http://ninaerica.blogspot.se
Postat av: michaela- nybliven tvåbarnsmamma ♥

du är GRYM vännen. så imponerad av att du håller humöret uppe! men så otäckt med storm. hoppas det inte är så illa som befarat..KRAMAR ♥

Svar: TACK kära du! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-18 @ 21:13:33
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: trees

Vad skont att det gar bra darborta!! Nu hoppas jag det gar bra i stormen <3 Hoppas ni slipper bege er ner underground!! For det ar val dar ni goms undan om det blir for farligt? :)

Svar: Tack! <3 Tyvärr har vi ingen källare så vi går in i vårt "skyddsrum" utan fönster osv i mitten av huset. Hoppas dock vi aldrig behöver göra det. Det är riktigt illa med tornardos några mil bort från oss men det verkar inte dra över just här. PUH!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-18 @ 22:07:45
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Maria, Livet med tre

Sköööönt att det hittills går över förväntan!
De där små stunderna då du kan lämna huset för ärenden eller yoga.. de räcker förmodligen för att ladda batterierna. För mig kan det räcka med ett toalett besök (ENSAM) för att ladda batterierna och orka en liten stund till.
I morgon börjar mina ensam dagar.. Fredag till tisdag.. Here we go!!!

PUSS vännen och hoppas stormen inte blir allt för stor.

Svar: Verkligen! Jag kommer förhoppningsvis få vila lite varje dag då August sover ett par timmar på dagen. Har bokat in allt runt hans vila så vi är hemma just då. Annas kommer jag tuppa av. Fatta vad perfekt det hade varit om du bodde här! Så kunde vi peppa varandra & tjata öronen av varandra & gnälla. haha. Och du kunde bara surdegsbröd till mig, hehe ;)
Det är ett hus till salu lite längre ner på gatan. Just sayin! ;)
PUSS & heja på oss!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-18 @ 22:28:56
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com
Postat av: Zarah - mamma till två

Skönt att ni har farmor. Åhh, här har det regnat hela dagen och blåser som bara den.. Jag vill ha sommar nu! KRAM

Svar: Ja det var himla härligt men nu är hon inte här längre. buhuuu! Ensam i 4 dagar. AAAANDAAAS Jenny! ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-18 @ 23:17:00
URL: http://zaraholine.com
Postat av: Jenny från Karlstad

Vad skönt att det går så bra hemma för er men vad läskigt det låter med storm. Ta hand om er <3

Svar: Vi klarade oss turligt nog fint även denna gång. Puh!! :) Tack för din omtanke <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-19 @ 09:04:07
Postat av: Karolina, mamma till My 💜

Åh vad härligt att det går bra och att farmor kan hjälpa dig med lite avlastning! Skönt att du har yogan, de ger ju sånt lugn och ny energi 💜 nu går det snabbt, snaaart är han hemma hos er. Önskar er en trevlig helg med allt ni nu ska göra , musikklasser m.m PUSS

Svar: Ja snaaart snart snart är han hemma. Försöker att hålla mig så upptagen som det bara går :) PUSS <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-19 @ 09:14:48
URL: http://lillamys.blogg.se
Postat av: Annica

Skönt att stormen inte kom till er!
Låter trevligt med massa aktiviterer i helgen! Du klarar det!!
Ha det riktigt bra! KRAM!

Svar: Ja nu kan jag se mållinjen! Bara helgen kvar nu. Heja heja på :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-19 @ 09:20:42
URL: http://busarna.blogspot.se
Postat av: Kaffehörnan

Du är kanske ingen trogen läsare av mig, har en rolig grej just nu. Du kan ej missa tycker jag

2013-04-19 @ 14:15:59
URL: http://www.kaffehornan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0