RAWR

Har tröttnat något så fruktansvärt på allt jag har i garderoben!
Verkligen ALLT.
Först var jag gravid en sommar & allt jag köpte då var ju gravidmageanpassat samt tänkte jag även på att det ska gå att amma i senare. Och amma gjorde jag i 10 månader..
 
Så denna sommaren vill jag inte ha på mig ett endaste plagg som jag burit de två föregående åren.
Jag har rensat ut i princip allt.
Sålt, gett bort, slängt.
Vill.inte.se.skiten.
 
Och så har jag shoppat.
Shorts, klänningar, toppar, skor.
Garderoben fylls sakta upp med jäkligt fräscha plagg som jag längtar efter att få använda.
Nu är det jag som ska vara snygg i sommar.
Ingen nedspydda bommulstishor eller praktiska gravidmagekläder här inte.
 
 
Helt dökär i denna klänningen

Kommentarer
Postat av: Kusin Sarah

Men hallåå???? Snyggaste klänningen på länge!!!! :D Många tummar upp!! Kram!

Svar: Visst är den snygg?! :) Är dökär!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-25 @ 20:22:31
URL: http://svartstearinljus.blogg.se
Postat av: Jennie

Tummen upp jättesnygg kläning :-) även min garderob ska äntligen få fyllas med snygga sommarkläder kan inte minnas när jag handla sist.... blir ju oftast så att man handlar till barna och tänker inte alls på sig själv men nu så blire lite ändringar påt :-)

Svar: Ja man tänker ju på barnen först! Eller hemmet osv osv. Näe. Nu blev det fokus på the mama! ;) Handla på!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-25 @ 21:29:59
Postat av: Jela - Blivande 2-barnsmamma

Kände likadant idag när jag rensade i min garderob!

Svar: Visst är det tråkigt! Jag blir så himla lätt trött på kläder & att ha samma så länge har skapat ett "Vill-ha-begär" utan dess like ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-25 @ 21:41:08
URL: http://jeliz.blogg.se
Postat av: Annso

Bra shoppat Jempan!

Svar: Jempan!! I LOVE IT! haha <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-25 @ 21:48:56
Postat av: Viktoria

På ett sätt förstår jag dig och på ett annat känner jag att herregud människa - du är ju dösnygg! Långa, fina muskler och en stark kropp så vad tusan spelar det för roll vad du drar på den där kroppen? :)

Tack (än en gång) för rolig, personlig och ärlig blogg. Du känns som någon man (jag) skulle viljanha som vän! :)

Svar: Men OJ vad snällt!! <3 Herregud jag blir lite generad här. Väldigt fina ord.Tycker väl dock inte att jag "kan dra på vad som helst" ;)

Du får flytta till Nashville så kan vi umgås heeela tiden! :) Gulle dig! Du får verkligen hänga på en utekväll i Karlstad!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-25 @ 22:11:51
Postat av: Åsa Klint

Å va härligt:) kommer ihåg känslan än...tights är för mig ett big no no! hade hur många som helst i alla möjliga färger och mönster under och efter vendela o Alex.
Snygg klänning förresten:)

Svar: Avskyr verkligen tights!! Hua! Förstår att du inte vill använda det efter alla graviditeter. Näe. Det finns snyggare plagg ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-25 @ 22:18:42
Postat av: louise

Ja, håller med den ovan här - allt klär en skönhet! Men sen har du väldans bra smak dessutom måste jag säga. Kramar

Svar: Men gulle!! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-25 @ 22:21:09
Postat av: ellenojag

Tack för ditt mejl, blev så himla glad <3

skulle också vilja ha en helt ny garderob, så trött på allt!!

Svar: Jag läste ditt svar men har inte haft tid att skriva tillbaka än :) <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-25 @ 22:39:59
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: emma sofie

Jag är också så himla shoppingsugen nu efter mina år som mammaledig. Jag har gått ner i vikt också så jag vill bara ha nytt, nytt!

Svar: Ja det förstår jag! Och det förtjänar du! Hoppas du kan shoppa lite nytt till dig själv snart! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-26 @ 08:17:00
URL: http://frokenemmapemma.blogg.se
Postat av: Anna (dOddA)

Jättefin! Varifrån!?
Förstår den där känslan men shit vad svårt det är, alltså, fina lekparksvänliga kläder för det svenska vädret. Men letar man så finner man ;-)
Och så kan man ju alltid spara endel av det gamla tills nästa gång gravidmagen ploppar ut ;-)

Svar: Forever21! Jag har inte handlat där på sååå himla länge, så gick jag in för att hitta de där turbanbandanasgrejerna, så kom jag ut med flera kassar ;) Love it!
Lite har jag faktiskt sparat till nästa bebbe, men det får vänta & de påsarna ligger uppe på vinden så jag inte ser ;) haha
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-26 @ 10:25:43
Postat av: Maria, Livet med tre

Åh vad skönt och jäkla behövligt det är att göra just precis så.. rensa och köpa nytt!
Jag är väldigt bra på att göra så i barnens garderober men lite sämre i min egen. Av någon anledning hamnar jag alltid längst ner på prioriterings listan ;-)

Men NU har jag äntligen kommit i gång att handla till mig själv.. Nu ska det nämligen inte bli fler barn i den här fabriken.. så jag kan enbart tänka på att det är snyggt och slippa tänka att det kan ja ju ha även som gravid.. :-) Har varit rätt duktig på det förut..

PUSS!!!

Svar: Härligt att du kommit igång att handla till dig själv! :) Så välbehövligt att fräscha upp sin egen garderob, även om det lockar mer att köpa småkläder ;) PUSS
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-27 @ 07:56:47
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0