Yoga & laser

Altså.
Lättnaden av att ha Andrew hemma.
August sov då Andrew kom hem mitt i natten, men kröp genast in tätt tätt intill honom & stannade på pappas sida resten av natten.
Och OJ så glad han blev när han vaknade & upptäckte att hans älskade pappi var där.
Jag började nästan gråta såntdär riktigt hulkgråt ni vet.
Av kärleksoverload, glädje & lättnad.
 
Fick åka & yoga på morgonen & nu på kvällen var jag iväg på min 3:e laserbehandling.
Bästa yogaläraren Anna (som är svensk!) var äntligen tillbaka efter en sverigeresa & hennes underbara yogapass var precis vad jag behövde.
Känner mig i balans igen efter passet.
Sådan fantastisk utstrålning & lugn den människan utger altså. Underbart!
 
Och sedan måste jag även berätta att efter 3 gånger på laserbehandling, så behöver jag nu bara raka mig under armarna 1 gång i veckan!! Helt sjukt.
Håret växer inte ut. Det funkar verkligen.
Halleluja altså!
 
Ok. Slut på babbel & svammel.
Nu ska jag umgås med mitt livs kärlek & bara vara.
 
 
Ni har undrat vart August leggings kommer från & de är från Lindex :)

Kommentarer
Postat av: eastcoastmom i Spanien

Lycka!
Undrar hurpass ont det gör med laser? Funderar också på under armarna...

Svar: Inte ont alls!! Jag var beredd på smärta & det känns som någon nyper dig ibland. Tar ca 10 minuter för underarmar & bikinilinje & det känns ingenting!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-23 @ 06:50:54
URL: http://grrringo.blogspot.com
Postat av: Annica

Skönt att ha mannen hemma igen! <3
Och yogan, ja, jag är så glad att jag började. Igår kväll var jag super uppstressad, klockan var nio på kvällen, jag var helt slut och tänkte hur ska jag orka yogan, men jag gjorde det ändå och efteråt hade jag massor av energi igen, stressen hade släppt och jag kände mig lugn och glad igen. Love it!!

Svar: Åååh visst är det SÅ underbart! Jag känner också ibland att "hur ska jag orka??" Och vill bara slänga mig på soffan. Faktum är att de gånger jag börjat göra lite sunsalutations, att jag bata fortsätter & mår SÅ jäkla bra efteråt. <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-23 @ 10:16:04
URL: http://busarna.blogspot.se
Postat av: Mimmi-mamma till León

Menar du att du gjort laserbehandlingar på benen etc och att håren inte kommer tillbaka????????! Hur funkar det liksom? Mycket nyfiken :)
Skönt för er att va hela familjen samlad igen :) Finns inget härligare än när man får kvalitetstid med varann, alla 3. Och det märks så tydligt på León när vi båda är hemma kontra när han måste stå ut med mamman i huset en heeel dag ;)

Svar: JAPP! :) Dom är borta! Hur det funkar vet jag inte, men det funkar ;) Och det gör inte ont alls. Inte det minsta!
Så synd att det är väldigt dyrt i Sverige altså.
KRAM <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-23 @ 10:45:01
Postat av: Frida - Vita villan

Åh så härligt att ha pappi hemma i huset igen!
Så skönt att inte behöva raka sig så ofta, tummen upp!
Kram

Svar: Altså tänk att aldrig mer behöva raka sig under armarna, bikinilinjen & benen? Ah så skönt!Ska börja göra laser på benen i höst! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-23 @ 19:37:16
URL: http://fridsingen.blogspot.com
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen

ÅH så härligt att Andrew är hemma igen! Förstår att ni båda saknat honom, de små blir ju så oroliga när allt inte är som det brukar. Ser inte fram emot att sambon ska vara borta nästa vecka :(
Alltså August är ju den coolaste killen i de där brallorna!

Svar: Jag hejar på dig! Sjukt jobbigt men så jäkla glad man blir då de kommer hem igen. KRAM <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-04-24 @ 09:54:06
URL: http://fikamed.wordpress.com
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen

ÅH så härligt att Andrew är hemma igen! Förstår att ni båda saknat honom, de små blir ju så oroliga när allt inte är som det brukar. Ser inte fram emot att sambon ska vara borta nästa vecka :(
Alltså August är ju den coolaste killen i de där brallorna!

2013-04-24 @ 09:54:06
URL: http://fikamed.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0