Leasa Bil

Ja idag ska vi som sagt ut på biljakt.
Det är the mama som ska få ett nytt åkdon.
Då vi bodde i NYC hade vi ingen bil då det absolut inte är nödvändigt, så när vi flyttade till Nashville behövde vi införskaffa två, vilket inte var det roligaste för plånboken, så vi bestämde oss för att ta Andrews bil han hade då han bodde i LA & lesa en.
Nu har vi dock märkt att Jeepen är lite liten för mig med August, Mally & all packning vi åker runt med emellanåt.
Det behöves lite mer utrymme, särskillt om vi vill utöka med en vovve till & i framtiden ett till kiddo.
Att äga en bil är så himla otacksamt för man spenderar en himla massa pengar i något som snabbt sjunker drastiskt i värde, så vi vill sälja av den vi har nu & helt enkelt leasa en ny.
Vi kollar på "mamma-bilar" (SUV) & jag har såklart blivit kär i ett par stycken.
Vi får se vilken det blir.
Och just nu vill jag så himla gärna ha en vit! Är trött på svart.
Ja jo.. jag är inte så intresserad av det där med bilar, färg är ungefär det viktigaste när det kommer till mitt val ;)
 
 
Hoppas ni har en fin Fredag!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har med blivit helt insnöad på vita bilar. Ser så fräscht ut på nått sett :) skulle vilja ha en vit Volvo xc60 :) hoppas ni hittar en bli som passar er bra :)

Svar: Ja visst är det fräscht? Åh vad jag tycker det är snyggt! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-10 @ 00:07:22
Postat av: pupa.blogg.se

Vita SUV´s är ju snyggast! Och självklart är färgen på bilen det allra viktigaste ;)

Svar: Mm så snyggt är det!!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-10 @ 07:19:25
URL: http://pupa.blogg.se/
Postat av: Trees, mamma i London

Jenny, vad är det för slags grannar ni har? :) Det är verkligen sjukt fina hus. Skulle bara vara kul o höra! Är det familjer, småbarnsfamiljer, äldre gifta par eller ja, du vet va jag menar! KRAM

Och föresten, har ni hittat någon säng ännu?
Vi letar också. Spjälsängen får räcka nu!

Svar: Åh kul fråga!! :) Vi har en himla salig blandning mellan äldre & barnfamiljer. Många håller sig dock inne, så vi har inte sett hälften ;) haha!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-08-22 @ 18:33:12
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0