Här målas det!

Oj vad vi har målat i helgen!
Först målade proffs-Jenny ett snyggt första lager, sedan kom impuls-mannen & tyckte att det ser inte perfekt ut, så han målade ett nytt lager.
Japp. Och där såg det förskräckligt ut.
Vi fick köpa mer färg & proffs-Jenny fick måla ytterligare ett lager.
Nu är det perfekt (skryt!) & vi sätter upp hyllor & dekorerar.
Så himla härligt att ändra om lite här hemma!
(trots att vi inte ens bott här i ett år, haha)
Nästa projekt är gästrummet & sedan vårt sovrum.
 
 
Här ser ni hur herrn sakta men säkert förstör min fina vägg.. ;)
 

Men först ska min kropp få vila lite från målarmarathonet. Nu ska jag på yoga & bara ta det luuugnt.
Glad måndag!

Kommentarer
Postat av: Frida - Vita Villan

Kvinnor kan! =)
Fint det blev när det blev klart!
Kram

Svar: TACK :) Och ja! Kvinnor kan! Även min man steg åt sidan denna gången & medgav att jag är bättre än han, haha ;)
Kram!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-04 @ 19:25:47
URL: http://fridsingen.blogspot.com
Postat av: Nina

Hahaha, skrattade gott åt detta inlägg! Heja Jenny :-) För övrigt skitsnygg färg! Precis den nyansen är jag själv sugen på!

Svar: Det gäller att skryta ordentligt bär man väl gjort något bättre än mannen ;) hehe
jenny - mammaliv i Nashville

2013-02-04 @ 21:40:21
URL: http://ninaerica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0