Älskade gladfisen

August är så otroligt glad på morgnarna just nu.
Han babblar på sitt fantastiskt härliga språk (måste lägga upp video!) & skrattar, pussar på Mally, gosar med oss & är så himla rolig.
Men så är ju tänderna nästintill helt utploppade nu, så allt det där onda som gjorde honom så ledsen, är ju nästan borta!
Skönt att ha mitt glada busfrö tillbaka.
 
Idag är det en himla kul dag!
Vi håller på att packa med oss massa braigheter till nyblivna trötta tvåbarnsföräldrar
Vi ska till Julie & hälsa på lilla Nora som bara är en pluttig liten vecka.
Åh! Som jag längtat efter att få pussa på denna bebisen alltså.
Packar även kameran så jag kan ta lite bilder på sockertoppen :)
 
 
Hoppas ni har en fin dag kära ni! Jag vet att de flesta är lediga & påväg till lantställen eller bästkusten.
Inte ett dugg avis är jag ;)
PUSS på er!
 
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Glad midsommar till er! Även om dagen inte blir som du tänk hoppas jag ni får en toppendag ändå!! KRAMAR!

Svar: GLAD midsommar till dig emd vännen!! KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-20 @ 16:02:50
URL: http://nathalier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0