Mini shower

När man är supergravid med bebis nummer 2, behöver man bli lite extra omhändertagen.
Man behöver en himla massa god mat & bli lite uppassad.
Julie, min fina danska vän som bor här i Nashville, är gravid i veckan 38 & på torsdag nästa vecka har de en liten flicka i familjen.
SÅ himla glad för deras skull!
 
Därför har jag fixat ihop en liten mini shower för bara oss & kidsen, så hon får känna sig lite speciell & ompysslad denna fredagsmorgon.
Jag har massa färsk frukt, minifrukostpizzor, bakverk & pink lemonade såklart.
 
Hon är nu påväg & jag räknar iskallt med att hon inte kikar in på bloggen i bilen ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Aida

Så mysigt! Vilken fin vän du är! :D

Svar: Åh tack! Jag försöker! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-07 @ 17:25:13
URL: http://www.aidalazarian.blogg.se
Postat av: Jenny från Karlstad

Vilken toppen idé! Vad fint gjort av dig :-)
Hoppas att ni haft en riktigt mysig och härlig dag och att du A och A får en toppenhelg <3

Svar: Tack snälla rara! <3Detsamma!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-07 @ 18:32:17
Postat av: Trees, mamma i London

Åh vad fint jenny <3 <3 En sån vän hade jag med velat ha här i Londonland :)

Svar: Ja säger ju att ni borde flytta hit! ;) <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-07 @ 18:53:21
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Anonym

Åh vad fint av dig!

Svar: <3 <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-07 @ 20:44:20
Postat av: Nathalie

Jag skrev ovan...

Svar: Du har då alltid krångel med namnet! ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-07 @ 20:44:45
URL: http://nathalier.blogg.se
Postat av: Anonym

hur gör du din pink lemonad?? är den som påse som du tillsätter i vatten??
drack sådan god strawberry lemonad i new york när jag var där.

Svar: Jag köpte färskpressad organic på matbutiken :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-07 @ 20:47:34
Postat av: Annica

åh vad fint det ser ut! Önskar jag hade en sån vän som du! <3

Svar: Men vad fint sagt! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-07 @ 21:24:37
URL: http://busarna.blogspot.se
Postat av: Jeanette Jönsson

Vilken fin vän du är som fixar sånt!

Svar: Åh tack för dina fina ord! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-07 @ 22:30:25
Postat av: Liilly

för en kort sekund trodde jag att det var du som var gravid och att jag missat något!! :P hehe!!
Så otroligt fint av dig! Hon är nog glad som har dig som vän! :)

Svar: hehe näe inte än! ;) Och tack snälla för dina fina ord! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-07 @ 22:48:53
Postat av: Anna

Som många andra redan har sagt, vilken fin vän du är. Alla skulle ha en vän som du. En som gillar pyssel, baka och hitta på skojiga ting!
Du ville ha frågor. Jag undrar hur det går för Mally efter klippningen? Och sedan undrar jag om du har inside tips om NY? Jag ska dit i september. Vi ska se Lion King på Broadway, så mkt är klart än så länge. Vill ha tips på bra frukostställen. Kramar

Svar: Men ÅH! TACK <3 Så himla fint sagt!
Mallys hår har börjat växa ut igen. Puh! Han ser inte helt bedrövlig ut, men behöver en liten trim för att se mer jämn ut liksom.
Vad kul att ni ska till NYC! :) Broadway kommer ni inte bli besvikna på. Så himla vackert är det! Bra frukostställen.. Hmm.. Clinton Street Bakin Company, Balthazar, Shopsins, Thistle Hill Tavern (BRUNCH!), Dinner on Ludlows. Några snabba tips! :) KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-08 @ 00:10:31
URL: http://strawberrydaiiquirii.wordpress.com
Postat av: Maria, Livet med tre

Lyckliga Julie som har en sådan omtänksam och fin vän som du!
Och vad mysigt med en liten nyfödd i kompisgänget <3

Kram och Puss fina du!

Svar: Ja jag LÄNGTAR efter den där lilla bebisen nu alltså! Bebissuget kommer smygande... ;) PUSS vännen
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-08 @ 07:15:14
URL: http://www.livetmedtre.wordpress.com
Postat av: Anonym

Alla skulle haft en vän som du.. <3 Vilken fin idé.

KRAM (jag är så dålig på att kommentera nu för tiden)

Svar: Men vad fint sagt! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-08 @ 08:30:49
Postat av: michaela ♥

vilken underbar vän du är fina, fina du ♥

Svar: Men tack kära kära du!! <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-08 @ 09:34:12
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Nina

Va fint gjort av dig! Det är precis sånt man behöver när man R i slutet av graviditeten. Kan tänka mig att det uppskattades! :-) kram!

Svar: Ja hon blev jätteglad :) Så himla kul att göra någon glad! KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-08 @ 10:02:59
URL: http://ninaerica.blogspot.se
Postat av: Anna

TACK för tips om NYC :) Kram på dig

Svar: Absolut!! Fråga gärna mer! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-08 @ 23:05:03
URL: http://strawberrydaiiquirii.wordpress.com
Postat av: Hanna Melkers mamma

Åååhhh! Jag saknar verkligen spontanBenny som "bara" ska komma över och sen överraskar! Du är så kreativ och duktig som bara kommer på massa mys och överraskningar :) saknar dig gumman! <3

Svar: Men vad söt du är älskade du! <3 Jag saknar dig en himla massa & önskar att jag kunde pyssla om dig med!!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-06-09 @ 16:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0