25 grader..

..i SKUGGAN (!!)
ska det bli idag.
Aahhhhh. VÅR.
 
Denna dagen måste vi njuta av så mycket det bara går.
Därför står jag i detta ny & packar ihop picknic till mig & Julie.
Vi ska mötas upp i en fin park, gå promenad, sitta på filt & mumsa ciabatas, leka i lekpraken med kidsen.
Bara mår gott. Fånga dagen!
Jag har på mig min mest rosa nyinköpta tisha, sportar hästsvans & converse.
YES!
 
 
LOVAR att det var sista bilden som inte har ett dugg med inlägg att göra. Promise.
Ska även knåpa ihop ett Cali-inlägg ikväll som jag skjutit framför mig i flera veckor.
Andrew ska på konsert så jag har all tid i världen att pyssla & knåpa samtidigt som jag kikar på en osund mängd Real Houswifes ;)

Kommentarer
Postat av: Karolina, mamma till My 💜

Det låter helt fantastiskt ju! 20 grader, det är de ju knappt på sommaren här. Haha.. Nej men, satan va härligt!!!! Njut av värmen för mig med, jag längtar så till vi också kan börja hänga på filtar i parker :) kram

Svar: haha det är faktiskt sant det ;) Tänkte jag inte på. haha. Oj vad bortskämd man blivit med värme altså. Underbart är det! Hoppas ni får vår snart <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-15 @ 15:47:42
URL: http://lillamys.blogg.se
Postat av: Anna m Ludde

Fast den bilden hade ju kunnat vara från idag. We would never have known...
Snälla skicka över lite energi hit. I'm going under.... :P

Svar: ååååh här kommer världens kärleksbooost! Puss puss puss puss puss
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-15 @ 15:53:45
URL: http://annatotti.se
Postat av: emma sofie

Åh gud vad skönt det låter. Vill också ha sol och värme!

Svar: Ja det är verkligen underbart måste jag säga. Ibland älskar jag då verkligen att bo just här :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-15 @ 15:56:22
URL: http://frokenemmapemma.blogg.se
Postat av: Annica

Åh, vad jag blir avis. Här var det -9 grader i morse när jag körde till jobbet! Brrr!
Att flytta till Nashville låter bara bättre och bättre ;)
Kram

Svar: Jamen visst låter det som en bra plan? ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-15 @ 16:07:40
URL: http://busarna.blogspot.se
Postat av: Nina

Åh det låter ju magiskt! Trodde våren var på väg nu då det varit strålande sol några dagar, men tyvärr har temperaturen sjunkit till typ -8... Vill ha vår NU!! Hoppas ni får en ljuvlig dag! Kram <3

Svar: Näe så himla snopet!! Fy vilken seg vår ni har :/ Näe KOM IGEN NU VÅREN! KRAM <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-15 @ 16:48:59
URL: http://ninaerica.blogspot.com
Postat av: Hanna

Å......längtar så det gör ont efter vår, sol , värme, ENERGI!!! Låter helt underbart.....!!!

Svar: Förstår det!!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-15 @ 17:07:31
Postat av: storasyrran

17 minus hade vi i morse.. Våren känns låååångt borta!

Svar: Altså så jäkla tråkigt.. fyy vad jag lider med er!!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-15 @ 17:32:59
URL: http://storasyrran.blogg.se
Postat av: Aida

Nää lägg aaaav!! 25 grader och ni kallar det för VÅR??!!
Det är ju det varmaste laget på sommaren här i Sverige :(

Själv så traskade jag ut 06:30 på morgonen i -18 grader för att gå på morgonyoga.
MINUS ARTON GRADER. :'(

Svar: BRRRR! Kudos till dig som går upp halv 7 i minusgrader för att yoga dock! Hejja på!!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-15 @ 17:44:57
URL: http://www.aidalazarian.blogg.se
Postat av: Jenny från Karlstad

Åhh så underbart! Som jag längar efter vår och sommar....Här hemma har vi haft mellan 15-18 minusgrader om mornarna....brrrr. Vill ha värme :-)
Blir ännu mer lockad av den där flytten nu :-)
Önskar dig och familjen en mysig helg <3

Svar: Fyyy så kkallllttt!! Brrr.. Nu måste ni ju få vår snart! Eller flytta till Nash ;) KRAM & önskar dig en fin helg <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-15 @ 18:20:53
Postat av: Anna

Låter osm en dröm!

Svar: Det var verkligen en perfekt dag måste jag säga!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-15 @ 19:34:15
URL: http://svalander.blogg.se
Postat av: Sara

Åh va härligt! 25 grader! Blir väldigt avundsjuk. I morse hade vi 22 MINUS här... Nä nu vill jag oxå ha lite värme...
Ha en mysig dag!

Svar: Näe fyyyy! 22 MINUS?! Äe det borde vara olagligt i Mars!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-15 @ 20:54:00
Postat av: Lisa

S K Ö N T ! Det är varmt i Bama också :D Ha det riktigt skönt nu kram till dig söta kicka ;-)

Svar: Underbart!! :) Tack detsamma!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-15 @ 21:26:33
Postat av: Sara - Hold on be strong

Härligt!

Svar: Verkligen underbart! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-15 @ 22:53:47
URL: http://saraleasofia.blogg.se
Postat av: Annso

Jag är avundsjuuuuk! Själv får vi dras med minusgrader men snart är det mesteeeeer.

Svar: Sååå jäkla tråkigt! Underbart med semester dock. Vill också!!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-16 @ 10:45:56
Postat av: Therese

Åh, vad härligt med värme!! Solen visar sig och plusgrader i norrland idag så jag är nöjd men hade inte tackat nej till värme och snöfritt ;)

Svar: Härligt!! Snart snart är våren hos er!!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-16 @ 11:23:55
Postat av: Karin O

Vad härligt det låter:) Hoppas själv på lite värme hemma i Sverige då man reser hem en sväng snart!
Trevlig helg!

Svar: Hoppas att våren han hunnit börja då du åker hem! Förra året var det så himla fint i Maj & när jag kom dit blev det bakslag & typ 8 grader i en hel vecka. sååå tråkigt! Kram!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-17 @ 01:24:19
URL: http://kakansemlanoliven.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0