Bloggutmärkelse ♥

Fick världens sötaste bloggutmärkelse av fina Jenny. Och med den utmärkelsen kommer 10 "lära-känna-frågor" som jag besvarat nedan.
 
 
Vad ville du bli när du var liten?
Jag hade otroligt många olika drömmar då jag var liten. Frisör, brandman, sångerska, delfinskötare, polis, kassörska & ungefär alla andra yrken som man kan ha, ville jag jobba med, i omgångar.
Beslutsångest är mitt förnamn ;)

Vad är du idag?
Mamma & fru!

 

Vart vill du helst resa?
Åh. Jag älskar att resa! Thailand är ju en dröm. Även Indien & Japan.

Och så vill jag ju givetvis resa hem till Sverige också :)



Var ser du dig själv om fem år?

Svårt! Jag har lärt mig att man vet verkligen inte vad som komma skall. Men jag önskar ju att vi har en till liten korv i familjen. Förmodligen bor vi kvar i Nashville & vi har massa vänner & alla mår bra.

 

Rött eller vitt?
Rött! Alltid rött. Älskar röd! Rött vin, röda godisar, röda kläder.

 

Sommar eller vinter?

Vår? haha. Altså. Här är ju sommaren sååå varmt, så jag gillar våren & hösten mer :)

 

Skog eller hav?

Mitt hjärta finns i värmlandsskogarna där jag växte upp, men visst älskar jag havet. Finns det en mix? Kan man få ha båda? Fast vet ni vad. Jag skulle nog välja hav om jag tänker efter. Gud så underbart det var i Laguna Beach i Cali. Åh!

 

Vad gör dig ledsen?

När någon jag älskar är ledsen. Håra ord riktade mot mig. Övergivna djur. Jag är en väldigt känslig person!

 

Vad är det bästa du vet?
Andrew, August, Mally, min familj, mina vänner, yoga. LIVET!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vad roligt att läsa. Älskar såna här frågor och svar! =)

Svar: Jag älskar också korta frågor & svar! :) Fast jag har typ apsvårt att formulera mig kortfattat ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-22 @ 07:10:07
URL: http://nathalier.blogg.se
Postat av: Mammi

Älskar dig! Jag blir så lycklig när du älskar livet!❤

Svar: älskar dig <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-22 @ 08:15:26
Postat av: Anonym

Vad roligt det är att läsa korta frågor och svar om folk! :)

Hoppas det funkar lite bättre om snutten får hänga med på yogan! Håller tummarna!

Svar: Tack snälla du! Vi kanske försöker idag igen med en snutte. Om jag orkar ;) hahaHa en fin fredag!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-22 @ 09:24:27
Postat av: Lisa

Oj, anonym ovan var då jag. :P /Lisa

2013-03-22 @ 09:25:21
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Jenny

Vad rolgit att du tog dig tid att svara Jenny! Det var många yrken du drömde om som liten. Bra svar på sista frågan, Livet, kunde inte sagt det bättre själv :)

Svar: Såklart!! :) Så himla fint av dig! <3Jag hann dock inte skicka vidare pga galen unge ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-22 @ 14:25:18
URL: http://jennyimaine.wordpress.com/
Postat av: Frida - Vita villan

Så roligt att få en utmärkelse! Kul att få läsa dina svar på frågorna.
När jag var liten ville jag också bli delfinskötare. =)
Hoppas du får en bra helg!
Kramar!

Svar: Det verkar som många ville det ;) Jag kanske skulle vilja bli det fortfarande om jag tänker efter, hehe. KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-03-22 @ 20:42:25
URL: http://fridsingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0