Ett gott skratt

Ok.
Jag måste pigga upp stämningen lite här!
 
Älskar den nya funktionen Blogg.se har för oss PROanvändare där man kan se med vilka sökord folk hittat till bloggen.
Skrattade så himla mycket då jag såg alla knäppa som de hittat till mig via.
Här är några exempel-
 
  • Mirakelpiller för håret
  • Ring med diamanter runt
  • Jag dricker öl när jag ammar
  • Kissnödig utelåst
  • Pappa natta fortsätta amma på natten
  • Barn Däck träd
  • Ha det så mysigt det är ni värda
  • Picknickvin 4 pack
  • Coronarita recept
  • Ulle i Grebbestad
  • Svenska Köttbullar
hahahah..
 
Ja det finns ett helt gäng knäppa andra sökord som fört folk hit.
LOVE IT.
 
 
Bjuder på en bild från Barbados & vår Honeymoon för 3 år sedan. Time flies!

Kommentarer
Postat av: Zarah - mamma till två

Hahahaha, jag har hittat några roliga folk hittat till min blogg med också..

KRAM

Svar: Åh berätta vilka!! Jag tycker detta är hur kul som helst ;) Lättroad, hehe
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-30 @ 07:29:51
URL: http://zaraholine.com
Postat av: michaela ♥

hahaha. sjukt kul. men den funktionen har jag helt missat. måste in och leta :)

Svar: hahaja gå in & kika! Det finns vid statistiken! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-30 @ 09:01:09
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: M

Haha! Önskar nu att jag hade haft pro. :)

Svar: Ja det är jättekul ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-30 @ 09:15:37
URL: http://Marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0