Solbränd & snuvig

Jag som stoltserat med att jag är så himla "solsmart" nu för tiden, glömde såklart att smörja in mig igår då jag målade terassen.
Well.
Hello solbränna.
 
Turligt nog är det bara ryggen & inte alltför rött, men ändå!
Att det aldrig blir en vana att smörja?!
 
Har precis beställt hem 4st mindre solskyddsfaktorflaskor så jag kan ha en i min väska, en i August kånken, en hemma i köket & en kan Andrew få.
Så finns det alltid en nära till hands då det kan behövas. (vilket är typ jämt här i the south!)
 
Well well.
Lördag idag & vi har långhelg. Det är Memorial Day på måndag så vi får se vad vi hittar på. Lite lösa planer om BBQ & häng med vänner.
Vädret är underbart så det blir nog en sväng ned till poolen då August vaknat!
 
Hoppas ni har en fin Lördag kära vänner.
Det ser ut som det pga. statistiken & soliga instagrambilder ;)
PUSS!
 

Kommentarer
Postat av: Annso

Skärpning med spfen nu Jempan.
Fast jag har blivit lika glömsk som du när det kommer till att smörja sig.

Svar: Ja skärpning indeed!!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-25 @ 18:09:10
Postat av: Ellie

hehe kan tänka mig att det är en ganska rejäl solbränna :)

Svar: Jag hade nog tur denna gången ;) en liten varing blev det. Inte alltför farligt. Puh! ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-05-25 @ 18:12:12
URL: http://ellielindh.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0