Happy Thanksgiving Ya'll!

Godmorgon från Nashville & Happy Thanksgiving kära läsare.
Jag är otroligt tacksam över att ni kikar in här varje dag ska ni veta! 
 
Sitter här rmed morgonkaffet & går igenom alla galna Black Friday deals jag fått på mailen.
Helt sjukt alltså. Somliga företag har då verkligen gått ALL IN.
Känns som att om jag shoppade, skulle jag spara pengar ;)
Well. Det är väl det som är meningen. Konsumera mera.
 
Iallafall.
Jag sitter också här med årets julkort som börjar bli färdigt.
Insåg att det blev 856 KORT (!!!) på August & Mally, hahahahha.
Men bara TVÅ som blev "ok".
Det går verkligen inte att fånga dom på bild just nu.
Helt omöjligt!
Och att få August att titta in i stora kameran & LE..
Mission impossible!
 
 
Nu ska vi börja preppa all maten här hemma.
Lovar en video efter jag vaknat till lite!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Va !!
Menar du att August är aktiv ? ;D

Svar: haha visst låter det konstigt? ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-28 @ 18:15:43
Postat av: Madeleine Hutchinson

Happy Thanksgiving till er ♡

Svar: Happy Thanksgiving vännen! <3 Nu är han här!!! <3 <3 <3
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-28 @ 19:11:32
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.se
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Haha jag känner igen det där... vi var på familjefotografering i helgen o hur tror du det gick? Att få två vuxna och sex barn att samtidigt titta in i kameran och LE... det var omöjligt...!! :P

Svar: haha ;) Ja jag kan tänka mig det! Jag fattar inte hur fotografer orkar! haha, jag var så svett & sur efter 1 timme ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-11-28 @ 20:29:20
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0