Happy Måndag!

Vi har precis vinkat av pappan som ska iväg på jobb & det rullade stora tårar nedför August kinder.
Då sved det allt lite i mammahjärtat, men ändå så är det ju fint på något vis, att veta att ungen älskar sin fina pappa så mycket.
Jag tänkte att vi skulle komma på andra tankar med en Skypedejt med Mommo & Moffa.
Sedan ska vi ju faktiskt få besök av August Farmor &  det kommer bli roligt det!
Massa extra uppmärksamhet i mååånga dagar.
Perfekt.
 
Nej nu måste vi ta tag i denna dagen.
Vår värme har slutat fungera av någon knäpp anledning så jag hänger på luren till värmebolaget (ord??) & försöker få dom att komma hit & fixa problemet.
Sedan hoppas jag att vi hinner iväg på play date till ett jätteroligt lekland!
Men med vår tur så vet man ju aldrig hur det går.. ;)
 

Kommentarer
Postat av: evelina

Sötnos!! Vart ifrån kommer era fina påslakan? :-)

Svar: De kommer från Jonathan Adler för JCP :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-28 @ 13:59:14
Postat av: Matilda Carlsson

Vilket litet charm-troll :*

Svar: Ja han är ju för underbar! :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-28 @ 18:25:23
URL: http://matildacarlssonss.blogg.se/
Postat av: pupa.blogg.se

Det är alltid jobbigt när pappa åker! Mina barn är snart 7 och 5 och de blir fortfarande ledsna när pappa åker på jobb!

Svar: Åh <3 Så himla jobbigt i hjärtat!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-10-29 @ 17:05:28
URL: http://pupa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0