Chicago på Fredag

Det har varit långhelg här i USA så när jag plötsligt insåg att det är Måndag idag & inte Söndag, blev jag himla glad.
Vi ska nämligen åka till Chicago på Fredag, så vi längtar en himla massa.
Det ska bli så kul att se alla gamla vänner igen! Andrew växte ju upp utanför Chicago & lustigt nog fick alla kids ungefär samtidigt i vänskaran, så det kommer bli väldigt roligt!
Och jag blev ju tokkär i staden då vi var där för ganska exakt två år sedan.
Då var August ca 12 veckor gammal i min mage, så det ska bli väldigt mysigt att få visa honom på riktigt nu.
 
 
Ska bli SÅ kul att träffa alla dessa bra personerna med fruar & kids!
Detta fotot är från vår Wedding Shower 2010.
 
 
Här är jag med min minimini mage som jag tyckte var så stooor (haha) i vecka 12, i Chicago <3

Kommentarer
Postat av: Tanja

gulligt!

Svar: :)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-03 @ 06:07:54
URL: http://tanjaselma.blogg.se
Postat av: Inger

Åh, Chicago är en fantastiskt vacker stad, gillar den mycket.
Ha det så mysigt där tillsammans med era vänner.

Svar: Ja visst är den underbar? :) Tack snälla du!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-03 @ 08:57:43
Postat av: camilla

Söta ni är! Låter som ni har en riktigt rolig helg som väntar! :)

Tittade också tillbaka på mina första gravidbilder med Elton i v.13. Så liten man var men minns hur man lyckligt putade med den "stora" magen.

Kramar

Svar: Åååh du är "tillbaka"!! Tjoho!
Ja visst var försökte & försökte man puta så mycket det gick i början. Man ville ju bara att edt skulle synas för man var så lycklig :,)
KRAM
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-03 @ 10:19:21
URL: http://camillasrum.blogg.se
Postat av: Helena

Vad fin du var i håret på översta bilden!

Svar: Tycker du? :) Tack! Jag tycker jag ser hemsk ut, haha ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-03 @ 11:57:40
Postat av: Anna (dOddA)

Åh vad kul! Var aupair i Northbrook så spenderade massa tid i Chicago. Love it! :-)

Svar: Ah där ser man! :) Visst är det vackert? Så rent & grönt!
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-03 @ 14:50:56
Postat av: Maria, Livet med tre

Vad roligt det låter!
Jag blir galen när jag tänker på hur många städer/ställen det finns som jag vill besöka. Måste måste till Usa snarast ;-)
Ta massa bilder så vi får se hur Chicago ser ut :-)

Puss min vän!

Svar: Jaa det finns ju sååå mycket att se & besöka! Jag hr inte bockat av hälften av allt jag vill se. Boston, Philadelphia, Seattle (får se om en månad, iiihhhh!) Memphis etc. Ja det går nog att resa genom USA i år & dar ;)
jenny - mammaliv i Nashville

2013-09-04 @ 21:36:35
URL: http://livetmedtre.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0