Fundilurar

Tänk att alla far- & mor-mödrar är så fantastiskt duktiga på att baka.
Det går inte att sluta äta.
Undrar när den där kunskapen dyker upp?
Att göra fantastiskt goda saker som alla älskar att äta altså.
(Det där med att äta kan jag redan.)
Vill också bli dunderduktig på att göra en viss maträtt eller någon kaka.
Kanske borde försöka för att nå resultat visserligen.

Anyway. Jag är en jäkel på HLR nu.
Dockan Anne & jag hade 2 roliga timmar förut.
Efter blev det lunch på stan med Hanna & Louise.

Ikväll vet jag inte vad som sker faktiskt.
Är så otroligt icke sugen på galej.
Vill enbart ta det lugnt.
Måste fundilura på mina alternativ en gång till. Eller två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0