Intervju

Jag tycker alla ska se Gran Torino. Bra film.
Clintan is still going strong.
Blev ett paket daim-glass & sushi till filmen igår.
Bra veckostart.
4 arbetsdagar denna vecka & första redan avklarad. Tiden flyger iväg.
Och det är påsklov på skolorna, så det innebär mindre kids på dagis.
Skönt. Då kan man hitta på massa skoj.
Idag har vi varit ute, hoppat studsmatta & pysslat hela dagen.
Så kommer förhoppningsvis resterande dagar också se ut.
+ en korvgrillning om jag får bestämma. Fint jobb har jag.

Nu blir det dusch & sen styr jag näsan mot Mat & Muffins.
Fika med Stephanie ikväll & hon ska tydligen intervjua mig för en uppsats om barn.
Ska bli skoj.
Skepp o hoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0