Bestefar & Jeg

Vet ni hur otroligt manga hemskt kladda pojkar/killar/man det vandrar runt har?
Helt otroligt. Det ar nastan sa man vill grata.
Jag & Sabina forsokte hitta EN valkladd i lordags nar vi testade utelivet har hemma men fann NOLL.
Ganska fantastiskt.
Och det kommer aldrig handa att jag gar ut har igen.
Det blir taget in till city & umgas med vannerna hadanefter som vi brukar.
Hur som hellst sa roade vi oss valdigt bra sjalva med kamera & dans.
At kina-mat. Youtubade & skrattade sa vi grat.

Pa sondagen blev det NY.
Shopping pa Urban Outfitters. Indisk mat, film & Ben&Jerrys.
Nu har jag snart smakat alla sorter!
Well done Jenny.

Och lycklig ar jag nu for min bestallning fran J.Crew kom tidigare idag.
5 cardigans, 2 t-shirtar & 2 trojor som passar perfa.
Det ska jag nu fira med ett apple & jobb.


Kommentarer
Postat av: Feben

Vi ska verkligen träffas i helgen! Party party ;) Bara 4 arbetsdagar kvar hihi! PuZz & KrAm!!!

2009-08-25 @ 05:10:50
URL: http://mylifeinthecity.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Vilken snygg Bulle Mercedes i YouTube början.

Skulle tro att det är en 180.

:-))

Kram Pappa (24 dagar kvar till kramkalas !)

2009-08-25 @ 06:41:24
Postat av: mamsen

TUR! att du kan ta dej iväg till ställen där du trivs, inte gå bland "fula" killar, du som e sååå snygg :) Snart du, så kommer vi!!!!!!

2009-08-25 @ 08:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0