I've Got a Feeling

Nu ar det helg!
Tjohotjohej leverpastej.
Jobbet avklarat & jag har avverkat ett loppass pa lopbandet.
Nagot program som M laddat ner fran internet till sin Ipod.
40 minuter intervall. PUH!
Men jag klaradet det & nu ar jag glad & nyduschad.
Ska strax hoppa in i bilen & kora till Sabina.
Vi stannar kvar har idag & testar utelivet pa bygden.
Mat, mys & babbel.
Aker in till storstaden imorgon istallet & tar en lugn sondag dar.

Och lillebror. I morgon koper jag en kamera!



Tonight's gonna be a good night


Kommentarer
Postat av: AnnaMalin

Hihi jaa det är riktigt kul att titta tillbaka på de där minnena..! Det är ju många roliga sådana :D Minns så väl när vi hade vunnit Värmlandsfinalen i Mjölkkannan och åkte hem i dina föräldrars bil, och så hade de ringt t radion och önskat "we are the champions" (för visst var det de som hade gjort det?!). Så satt vi där och tjoade för kung och fosterland till den låten :P Det var ju grymt kul!



Var förresten på Korren igår och träffade din syster!



Hoppas du har en toppenbra söndag i storstaden! KRAM!

2009-08-23 @ 13:08:04
URL: http://annamalinsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0