Middlesex

Jag tanker tillbaka pa den otroligt roliga resan i helgen hela tiden & ler.
Nasta planerade resa blir en roadtrip till Boston.
Da hoppas jag pa 2 bilar fulproppade med glada tjejer!

Annars rullar vardagen pa valdigt bra har & bebisen kommer vilken sekund som helst.
Jag ar lite nervos..
Men otroligt glad ocksa! Ska bli spannande!
C & jag hittar pa massa skojiga saker & jag forsoker lara honom svenska.

Nar jag inte jobbar laser jag mest.
Har hamnat i en boklasarperiod & nu har jag avslutat A Million Little Pieces.
Rekommenderar den starkt!
Bredvid mig ligger nu istallet Middlesex.
Ska borja pa den ikvall nar jag slutat jobba.


Kommentarer
Postat av: Emma

Boston! Boston! Då blir det träningsvärk i magen igen! :D

2009-08-06 @ 21:42:01
URL: http://emajosefina.blogg.se/
Postat av: Fatima

Middlesex är en av de bästa böcker jag läst. Otroligt välskriven, och vilken story! Ge inte upp i början, den kan vara lite seg innan man kommer in i den. Enjoy your reading!

2009-08-10 @ 09:52:26
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0