Watch out the world's behind you

Da var ytterligare en helg passerad.
Jag kanner mig sa utvilad!
Trots att det jag hela tiden gjort massa saker, har det varit avkopplande.
Har en underbar kansla i kroppen just nu.
Den ar underlig & jag kanner inte igen den.
Ar sa glad. Mar sa bra!
(Jag vet att det ar supernyfiket & jag kommer forklara.)

Ater till helgen..
Kom i fredags in till ett regnigt & stormigt New York efter lite krangel & fixande.
Forsokte fa en taxi i en evighet men i regniga, centrala NY ar hopplost bara fornamnet. 
Gjorde tillslut en fuling & norpade en fore ett sallskap.
Sorry. Men jag langtade ihjal mig & hade faktiskt middagsplaner
Det blev supergod kina-mat & senare flera bar-besok i Lower East.
Mycket bra kvall!

Lordagen borjade med rusk, regn & blast. Promenad till SoHo & lite shopping.
Jag har antligen antligen kopt mig en kamera!
Hurra hurraaa!
Nu kommer jag kunna lagga upp massa bilder.
Sag Inglorius Bastards pa bio.
Kopte glass & akte tillbaka for dusch & kvallsfix.
Feben, Sabina & Emma kom vid 7 & vi gick till ett mysigt stalle & at mat.
Traskade vidare till en bar & efter en stund kom Sofie, Bea & Lily.
Vi hoppade runt pa olika stallen hela kvallen & hade det sa bra!
Kvalitetsbrudar har jag!

Dagen idag har spenderats i lugnaste vatten.
Promenerat runt i nastan 2 timmar for att forsoka hitta en affar. Gav upp. Kopte kaffe & gick tillbaka.
At brunch. Sag pa filmer. Halvsov i soffan.
Tillslut blev klockan akahem tid & det tog emot att packa iordning vaskan.
Langtar dock galet mycket efter min lilla C!
Ska jobba morgonen imorgon, sa snart far jag se lillprinsen.

Nu ska det kikas bilder & sen kryper jag ner under tacket.



The Velvet Underground - Sunday Morning

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Härligt att läsa om din positiva helg!

Skype snart?

Nu ska jag snart åka till jobbet.

Ha en bra dag



Kramar i massor

Pappa

2009-08-31 @ 06:00:08
Postat av: Stina

Jennsan!!!!!!

Låter som du har haft en underbar helg!

Själv är jag inne på sista semesterveckan med värdfamiljen.



Så du har köpt en kamera!!! Kul, digital mindreformat gissar jag?! :)

Undrar fortfarande när du och jag ska shoppa ihop???

:/ Vill så gärna men bara om du vill! Måste ses snart!!

Sköt om dig!!! kramar...

2009-09-04 @ 20:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0