I feel good

Tillbaka i CT & i mitt rum.
Glad & trott.
Har haft 2 riktigt bra dagar i NY.
Spenderat dom i Lower East vilket ar mycket battre an SoHo.
Atit pa argentinsk restaugrang. Varit pa fest dar det spelades pingis, basket, biljard & Beer Pong.
Drinking and sports ar valdigt vanligt har.
Efter det gick vi till ett par barer. Diverse spel fanns att lana dar & vi hade riktigt kul!
Natten borjade bli dag & det blev manga timmars somn for att heta Jenny. Valbehovligt!
Jag har inte sovit bra den senaste tiden.

Dagen idag har varit lugn.
Promenerat genom Lower East. Atit mexikansk mat. Besokt en stor godisaffar (& saklart handlade jag!)
Massa mys & kramar.
Och pa tal om kramar! Motte upp Sofie, Frida & Sabina pavag till Grand Central.
Dom stod pa gatan med FREE HUGS t-shirtar & plakat.
Det ar en kampanj som spridits over hela varlden. Och det kramades till hoger & vanster.
Sa harligt att se!

Nu sitter jag har & filosoferar.
Pa tisdag kommer bebisen.
Imorgon kommer C:s Grandma. Hon & jag ska halla i tyglarna nar A ar pa sjukhuset.
Stor forandring pa G.
Ja, mina goda vanner. Livet ar spannande.
Och det ar dags for mig att krypa i sang & skriva lite i min dagbok.
Saker jag vill minnas men inte kan skriva om i bloggen.
Hihi.
Godnatt


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Skönt att höra att det varit en bra helg.

Vi hörs väl snart på Skype !?

Hoppas att det är "Free Hugs" från dig, när vi kommer på besök till NY ;-))))

Pappa "Hugs"

från ett regnigt Arvika

2009-08-10 @ 09:10:48
Postat av: Mor

Nu måste vi köra Skype hör jag, när passar det?!!!!

Love you!

2009-08-10 @ 17:09:46
Postat av: Anonym

Nu ska vi inte vara sånna Jenny, det var väl ett härligt kort! =)

myyyyys

2009-08-11 @ 23:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0