Birthday!

Fick oppna paket igar & jag fick en julgran!
Jiihooo. Andrews mamma hade skickat en superfin julgrans-kalender.
Varje dag ska jag oppna en liten lada & dar i ligger ett nytt pynt for min lilla gran.
Alskar den!
Ah sa glad jag blev!
Sedan bar det av till surprise-restaurang.
Pojken vet vad jag vill ha. Seafood. Mmmummaa.
At underbart god pasta med musslor, tiger-rakor & blackfisk.
Efter det hoppade vi in i en taxi (Det var 10 minus!!) & styrde mot hans nyblivna sambo-vanner.
Sota manniskor & dricka.
Klockan 12 slackte dom ner ljusen, sjong Happy Birthday & bjod pa champagne.
Tur att jag hade druckit nagra drinkar sa jag inte borjade stor-grina.
Det var sa otroligt gulligt!

Nar jag vaknade imorse fick jag paket pa sangen av Andrew & antligen fick jag oppna paketet fran familjen dar hemma.
Tararna dinglade i ogonen igen nar jag laste kortet fran farmor & lillasyster.
Och vi ska inte prata om kortet fran Andrew. Herregud. Lagenheten hade kunnat bli oversvammad.
Jag alskade allt jag fick!
Tack tack tack underbara ni for dom fina sakerna!
Jag sitter & njuter & tittar pa allt jag fick.
Ater lussebulle & dricker kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0