Har ni erat glada barnasinne kvar?

Jag sov riktigt länge inatt igen & nu är energin tillbaka!
Skönt!
Gick upp tidigare idag & fixade ihop pannkakor till frukost.
Mmm. Det var mummans det.
Sen åkte jag & C till det roligaste barn-museet någonsin!
Oh vad jag hade kul!
Vi lekte i vattenrummet, körde ambulans, borstade megastora tänder, kollade på fiskar & sjöng Jingle Bells hööögt så alla hörde.
Glömde kameran men jag kommer definitivt åka tillbaka så fort jag bara kan.
Tror nästan jag tyckte det var roligare än barnen.
Haha.
Barnasinne är bra!

Nu ska jag ta med mig min Kindle, traska ner till löpbandet & springa lite intervall.



Jag & Emmis-skruttan på Lucia
(Ja, jag var trött!)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Va blonda och fina ni är : )

2009-12-17 @ 01:36:27
URL: http://sofiebrissman.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha ja, jag visste inte att jag såg så blond ut! Måste vara ljuset.. :P

2009-12-17 @ 14:00:43
URL: http://emajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0