Merry Christmas

Efter mexikansk julmiddag borjade vi klapputdelning igar.
Det tog manga timmar & anda finns det massor kvar idag.
Jag fick ansiktsbehandling, manikyr & pedikyr. Ansiktsprodukter & resekit med nodvandigheter av Andrews foraldrar.
50 dollar att kopa bocker till min Kindle av Andrews bror & fru.
Thomas Sabo hangen av familjen & min farmor.
Fulsaker fran syrran & triss av lillebror. (TACK! :)
Av Andrew fick jag Pandora berlocker & ett fallskarnshopp!!
Kunde jag fatt nagot battre?!
Gaaaah! Jag ar saaa exhalterad!
Vill boka & hoppa nu nu nu!

Jag fick mer saker ocksa.. men det ar detta jag kommer ihag just nu nar jag precis vaknade.
Skriver mer sen & lagger nog in lite pics ocksa.

Merry Christmas

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Tack för Julklapparna !!!

På vår hemsida finns det lite bilder från morgon till kväll och på dina Julklappar till Mamma och mig.

Vi väntar med spänning på bilder !

Pappa

2009-12-25 @ 19:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0