My Kindle

Amazon Kindle, eller bara Kindle som den oftast kallas, har blivit lite av ett fenomen på senare tid, i alla fall i USA då det är enda marknaden som den släppts i än så länge. Kindle är en så kallad dedikerad e-bokläsare vilket innebär att det är en apparat som används för att läsa e-böcker.

Kindle har ett inbyggt mobiltbredband som gör att man kan prenumerera på tidningar och kl 03.00 eller något sådant varje morgon så har du din NY Times i din Kindle. Man kommer även åt bloggar och ”Kindle Store” där man kan köpa böcker.



Fick denna fantastiska sak av Andrew.
Helt sjukt vilken teknik-utveckling.
love it!
Nu kan jag lasa overallt & precis vad jag vill!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åååhh vikken cool grej!!! Grattis min bästate goding !!! Saknar dig som fasen nu, vill träffa dig mer och mer för varje dag som går!!! Gud va go han är Andrew, du är verkligen värd en bra kille, jag vet att han är rätt för dig ;) ha en toppendag nu, puuuuuussssss!!!!

2009-12-12 @ 23:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0