Tidsskillnad

Ja. Den dar tidsskillnaden har gjort det hopplost den senaste tiden att fa till nagon Skype-date.
Saknar er dar hemma ska ni veta!

Sista dagen pa semestern idag.
Imorgon ar jag on duty igen & det kanns konstigt.
Saknar mina pojkar valdigt valdigt mycket!
Men jag vet inte hur det kommer kannas att vara utan min karlek under veckodagarna & aterga till att bara ses en halv lordag & sondag.
Det suger!
Men jag ska forsoka att inte tanka pa det mer idag.
Nya aret ska firas & strax ska vi kila ivag till frisoren.
Sen blir det pill & fix har hemma, hoppa i klanningen & plocka fram skumpan.





Kommentarer
Postat av: mammi

You are sooo cute! Happy new year1

2009-12-31 @ 21:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0