Vilket skämt

Haha.
Det blev det slappaste intervallandet någonsin.
Boken jag läser var så bra så jag ville inte springa snabbt.
Det gick ju inte att läsa då!!
Kastade fint ner min Kindle på golvet tillslut så jag fick 10 minuters kutande gjort i slutet iallafall.
Har inte riktigt det där träningssuget just nu.
Vill göra allt lite lugnt.
Hela kroppen bara degar ihop sig såhär lagom till jul.
Går inte på högvarv precis.
Men det är väl bra det också ibland.

Nu ska jag duscha & sen ska det jobbas.



Liz & Eric kom med skumpa, choklad & mycket uppskattad födelsedags-sång när klockan slog 12
(på min födelsedag)



Kommentarer
Postat av: Mammi

Min lilla unge! Vad skönt att se dej så glad på din födelsedag! Älskar dej/mor

2009-12-17 @ 08:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0