20 juli

Vilket kalas det var i lordags!
Bade pa dagen & kvallen.
Forst barnkalaset for C med stralande solsken, glada barn, hoppborg, tarta & massa god mat.
Sedan blev det vuxenkalas med tjejerna.
Vi tavlade vem som slog hardast pa en boxboll, pa en bar. (Jag vann!)
Akte limousine. Dansade till gamla partydangor & skrattade.
Kvallen avslutades pa ett tak, med utsikt over hela Manhattan for min del.
Sweet.

Pa sondagen motta jag upp Lotta & Emma, som turligt nog var pavag in till stan.
Vi at mat & strosade runt innan det var dags for hemresa.
Var lange sedan jag skrattade sa otroligt mycket som jag gjort denna helgen.

Sov ut ordentligt i morse. Valbehovligt. Har atit en stor- god frukost.
Ska knyta pa mig loparskorna & ge mig ut i skogen om en stund.

Idag ar det foresten inte vilken dag som helst. Min vardmamma fyller namligen ar.
Jag har sjungit "Ja ma hon leva" & gett bort lite paket.

Undrar om alla juli-barn har nagot med Thanksgiving att gora?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej lilla vännen min, vem är det du pussar?! Hm, Man blir lite fundersam över vad som händer overthere. Vi har fortfarande inget internet så jag lånar hos syster yster. Kram från oss alla!! Älskar dej!//Mamma

2009-07-20 @ 16:53:00
Postat av: Emma

Oj va vi skrattade åt din bagel =) haha. Vad blev det förresten du köpte till mamman?

2009-07-20 @ 18:51:08
URL: http://emajosefina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Lilla mamma. Det ar min van Sabina & inget varre. Bara ett skojkort. Du behover inte vara orolig for nagonting som hander over here. haha :) Halsa & krama alla. Alskar er med!

2009-07-20 @ 18:53:28
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0