Fullrulle

Borjade jobba 7 imorse. Morgonrutiner & frukost. Snack time i parken.
Akte till Music Class. Sedan var det dags for C att ga pa 2 ars kontroll hos doktorn.
Jag ar sa otroligt imponerad. Han kan lasa & rakna. Redan!
Vi akte hem. At lunch. Jag nattade min lilla skatt.
Pratade en snabbis pa Skype med mor & far
Tranade en svang. Nar jag kom hem lag det ett paket pa min sang.
Det var en klanning som A kopt till mig. Ah sa fin! Underbar ar vad hon ar. Sa gulligt! 
Glad som jagvetintevad hoppade jag in i duschen.
Akte till den dar tokiga mataffaren & hjalpte A att handla infor morgondagen.
Det ar namligen fodelsedagskalas for hela slanten!
C fyller 2 & det ska firas med hoppborg, massa barn & gottigheter.
Dunder & brak.
Ska bli valdigt kul! 

Nu ska jag ut & ata middag med tjejorna
Ar valdigt sugen pa sushi. Eller Thai. Indiskt?
Nagot starkt!


Kommentarer
Postat av: idodab

Åhhhh, jag vill också på barnkalas. Gud va kul! Allt känns så pampigt i USA.

Ja, mina inlägg handlar typ bara om mat. haha. mitt liv de. :p Det känns underbart att det är så nära nu, 2 veckor kvar sen bor man på 70 kvm istället för 40!

Kram!

2009-07-18 @ 10:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0