Music Class

OJ vilken underlig drom jag hade inatt.
Den inkluderade nog alla forhallanden jag haft i mitt liv. I en enda grot.
Snacka om att jag var snurrig nar jag vaknade.
Men jag kanner mig pigg & utvilad.
Inte lika ledsen som foregaende dagar.
Det tackar jag alla som pratade med mig igar for.
Tack tack tack fina ni som kom ihag & horde av er!
Det varmer verkligen!

Nagot som faktiskt marks, nu nar jag bor har, ar vilka som bryr sig & inte.
Vilka som troligt kommer vara mina vanner resten av livet.

Japp, sa ar det.
Och idag ar det fredag.
Jag ska snart ivag pa Music class med C. Det ar en underlig & otroligt fet dam som har lustiga sanger & rorelser for sig.
Barnen alskar det & hon vet vad hon pysslar med. Men det ar lite tryckt stamning bland alla mammor som tycker det ar superpinsamt att gora precis som hon.
For det maste man. Annars skaller hon pa en.
Jag ska dansa & sjunga som bara den.
Minsann!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns inget bättre än att dans o sjunga!!



Härlig bild!

2009-07-10 @ 18:36:01
URL: http://sofiebrissman.blogg.se/
Postat av: Ida B

Min tand är bättre. va nog som du sa.. kändes som nåt fattades där. :) hoho. Hoppas allt är bra med dig. Saknar du Karlstad? ;P

2009-07-10 @ 19:31:52
Postat av: Farmor

Hej Jenny!

Jag tycker att det var roligt att få vara med om det här (att se och läsa om dej)tänker ofta på dej!

Kram Farmor

2009-07-11 @ 13:38:12
Postat av: Jenny

Farmor! Vad roligt att du skriver till mig!

Hade hoppats att fa prata med dig pa Skype. Men jag far inte tag pa er! :(

Tanker ofta pa dig med & hoppas vi kan prata snart!

Massa kramar!

2009-07-11 @ 17:06:10
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0