Packa packa packa

Har sitter jag med mina fina fotter & superfrascha naglar.
Kikar nwt & aftonbladet.
Har inte hangt med alls i nyhetsflodet.
Och jag tycker att det ar sa skont!
Jag vet inte direkt vad jag har missat?
Finns det nagot att missa?
Well.
Det var hur som hellst underbart det var att bli ompysslad pa salongen.
Dom filade, skrubbade, masserade och pillade i over en timme.
Ar super nojd!
Kommer definitivt borja gora behandlingar emellanat. 

Strax dags for dagens arbetspass.
Innan ska jag borja packa  min vaska infor helgen.
Imorgon den har tiden sitter jag pa flyget till Washington.


Kommentarer
Postat av: josefin

gud vad roligt och vad mycket du reser där borta. gud vad roligt. jag vill jag vill jag vill : ) haha puss och kram

2009-07-02 @ 21:11:23
URL: http://jooosefin.blogg.se/
Postat av: bella

Men tjaa! Jaa den var kanon bra, snygga skådespelare om inte annat! :) Äntligen helg va ? Du är ledig imorgon också antar jag ( fredag ) ?

2009-07-03 @ 04:06:50
URL: http://buus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0